preturi rotunjite fara acordul meu

Started by epaflex, May 05, 2015, 03:36 PM

Previous topic - Next topic

epaflex

Buna ziua.

Folosesc ultima versiune IceFact, si am doua probleme. Am adaugat cam 200 de produse in nomenclator, dar in momentul cand adaug produsele in factura, preturile se rotunjesc. De exemplu, daca in nomenclator produsul are pretul 9,74 sau 10,5 lei, in momentul cand le adaug in factura preturile devin 9, respectiv 10 lei.

A doua problema este ca in momentul cand salvez factura, dispar zecimalele. Daca factura a fost de 88,04 lei, dupa ce o salvez dispar zecimalele atat de la valoarea totala, TVA total, iar suma totala devine 88,00.

O solutie?

Va multumesc.


Serghei

Nu prea are de ce sa rotunjeasca. Ce versiune folositi?

epaflex

1.1.97. S-a rezolvat cu un restart al programului!

epaflex

#3
Din pacate, rezolvarea a fost de scurta durata. Programul a inceput din nou sa rotunjeasca preturile si sumele totale din factura. Cred ca asta se intampla atunci cand programul acceseaza baza de date clienti sau de produse in timpul tastarii. De exemplu, daca la o factura noua incep sa scriu datele cumparatorului, atunci cand adaug produse, preturile se rotunjesc. Daca incep in ordine inversa, intai cu produsele, apoi cu datele cumparatorului, preturile apar corecte, dar numai dupa ce am restartat programul in prealabil, si numai daca folosesc lupa de cautare "Cauta articolul in nomenclator". Daca incep sa scriu eu denumirea, preturile se rotunjesc. Si se rotunjesc si totalurile.


Serghei

Nu inteleg, in capturile de ecran nu vad nicio rotunjire.

epaflex

#5
Am evidentiat cu rosu sumele rotunjite. In prima captura am preturile din nomenclator, in a doua captura adaug produse folosind lupa de cautare, in a treia captura am tastat eu denumirea produsului, si se poate observa cum pretul la articolul TALPI 02 a devenit 9 lei in loc de 9,74. Iar in ultima captura se observa ca la total factura lipsesc 28 de bani. Cand printez factura in pdf sau la imprimanta, totalul e 49 in loc de 49,28.

Serghei

Nu sunt foarte sigur ca inteleg. Vad ca ati folositi si optiunea de pachete de produse. Rotunjirea apare cand cand adaugati pe factura un pachet? Sau care e rostul pachetului?

epaflex

Folosesc pachetele de produse ca sa pot defini preturile la produse. Daca adaug produse noi in timp ce completez o factura, la urmatoarea factura pretul acelui produs nou va fi cel din factura anterioara, or eu doresc sa am un pret standard. Daca adaug in prealabil produsul nou folosind pachetul de produse, cand deschid o factura noua pretul acelui produs va fi cel definit de mine, nu cel din factura anterioara (care nu este neaparat acelasi la fiecare factura).

In fine, vad ca de aproape o saptamana nu mai apare problema cu rotunjirea. Nu stiu ce s-a intamplat, dar sper ca rezolvarea sa fie definitiva.