Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Sfaturi / Re: Cost transport in factura
« Last post by Serghei on July 09, 2020, 11:20:58 AM »
Bună ziua,

Pe factură treceţi tot ce doriţi să fie achitat de client. Dacă clientul trebuie să suporte costul transportului, atunci e logic să fie costul pe factură. Dacă transportul este gratuit pentru clent, atunci nu mai treceţi transportul pe factură.
2
Sfaturi / Cost transport in factura
« Last post by cupidon88 on July 09, 2020, 07:59:38 AM »
Buna ziua oameni buni,

Sunt foarte nou in domeniu si pe soft. Intrebarea e simpla, cand trimit un colet, eu platesc curierul in avans. Banii imi vin retur in cont. Pe factura trec pretul produsului + costul transportului ?
Daca da, acel cost o sa mi intre mie la contabilitate, nu ? Solutii, sfaturi ?
3
Probleme / Re: doua instalari
« Last post by stereoclub on July 07, 2020, 05:18:58 PM »
Am retrimis acum emailul, atasament zip (primul email era atasament db)
Va rog confirmati primirea, sau dati-mi alta adresa de email, alta decat db@icesoft.ro
4
Probleme / Re: doua instalari
« Last post by stereoclub on July 07, 2020, 05:15:57 PM »
Ba da, poate a intrat in spam, dat-mi alt email cu mai putine protectii antispam, sau verificati filtrele / folderul spam.
De trimis s-a trimis, fara erori din partea serverului nostru.
Cum sa procedez?
5
Probleme / Re: Ice Online
« Last post by Serghei on June 29, 2020, 02:26:42 PM »
Buna ziua,

Pentru a folosi programul în două locaţii diferite aveţi nevoie să setaţi un VPN în tre cele două locaţii şi să aveţi un computer care funcţionează în permanenţă, cu rol de server. Este valabil şi pentru versiunea gratuită.
6
Probleme / Ice Online
« Last post by dny on June 29, 2020, 02:21:09 PM »
Momentan folosesc gratuit. Daca platesc licenta, programul  se poate folosi online ?
Suntem 2 persoane care facturam, din locatii diferite.
Multumesc !
7
Probleme / Re: doua instalari
« Last post by Serghei on June 21, 2020, 11:17:46 AM »
Nu am primit nimic de la dvs.
8
Probleme / Re: doua instalari
« Last post by stereoclub on June 21, 2020, 09:28:22 AM »
Buna ziua
Nu mi-ati mai raspuns, s-a rezolvat problema cu baza de date?

Multumesc
9
Probleme / Re: reinstalare
« Last post by Serghei on June 18, 2020, 02:47:14 PM »
Programul crede că acele facturi au depăşit termenul de plată, pentru că facturile nu sunt marcate ca achitate. Dacă nu aveţi nevoie de această opţiune, intrati în Setări -> Facturare şi debifaţi "Activează marcarea plătilor".
10
Probleme / reinstalare
« Last post by hadryan on June 18, 2020, 02:32:29 PM »
Buna ziua ,
Am reinstalat programul ultima varianta dupa o reinstalare de sistem.
Am avut ultimul backup si am rescris baza de date .
Foarte multe facturi apar cu semnul exclamarii in stanga si nu imi dau seama de ce.
Pages: [1] 2 3 ... 10