IceFact - soft gratuit de facturi şi chitanţe > Probleme

Nu mai găsesc o factură

(1/2) > >>

ParentingPR:
Bună ziua, am clonat o factură și când am vrut să îi dau save to pdf mi-am amintit că nu am modificat data. Am dat cancel și acum nu mai găsesc factura. Îmi apare că ar exista factura cu numărul 2, dar nu știu unde și nici nu pot să o accesez.

Dacă selectez perioada, îmi apare că am o singură factură, nu două. Dacă sau "Crează factură nouă", îmi spune că "există deja factura cu nr 2" și "dacă vreau să o configurez acum", selectez DA. Ajung în "Parametrii Factură", dau "Salvează" și apoi iarăși mă aduce la "Eroare configurare".

Ce pot face?

Mulțumesc,
Ana

Serghei:
Probabil factura cu pricina este in afara intervalului selectat. Scoateti de tot filtrul de date, pentru a vedea toate facturile.

ParentingPR:
Mulțumesc frumos. A mers. I feel so stupid :))).

MARIANCAR:
Buna ziua! Folosesc acest program de facturare. Acum ma confrunt cu o situatie inedita. Este sarit un numar de facturare.
Practic un numar de factura nu exista, nu a fost editata o factura cu acest numar, nu a fost anulata, este vorba de o factura din luna octombrie 2017. Am tastat numarul respectiv , am cautat in facturi anulate, in facturi din luna trecuta - NU EXISTA.
Cum editez totusi o factura cu acest numar?
Multumesc!

Serghei:
Aţi scos complet filtrul cu data? ("de la", respectiv "pănă la")

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version