Nu mai găsesc o factură

Started by ParentingPR, Jun 13, 2017, 10:55 AM

Previous topic - Next topic

ParentingPR

Bună ziua, am clonat o factură și când am vrut să îi dau save to pdf mi-am amintit că nu am modificat data. Am dat cancel și acum nu mai găsesc factura. Îmi apare că ar exista factura cu numărul 2, dar nu știu unde și nici nu pot să o accesez.

Dacă selectez perioada, îmi apare că am o singură factură, nu două. Dacă sau "Crează factură nouă", îmi spune că "există deja factura cu nr 2" și "dacă vreau să o configurez acum", selectez DA. Ajung în "Parametrii Factură", dau "Salvează" și apoi iarăși mă aduce la "Eroare configurare".

Ce pot face?

Mulțumesc,
Ana


Serghei

Probabil factura cu pricina este in afara intervalului selectat. Scoateti de tot filtrul de date, pentru a vedea toate facturile.

ParentingPR

Mulțumesc frumos. A mers. I feel so stupid :))).

MARIANCAR

Buna ziua! Folosesc acest program de facturare. Acum ma confrunt cu o situatie inedita. Este sarit un numar de facturare.
Practic un numar de factura nu exista, nu a fost editata o factura cu acest numar, nu a fost anulata, este vorba de o factura din luna octombrie 2017. Am tastat numarul respectiv , am cautat in facturi anulate, in facturi din luna trecuta - NU EXISTA.
Cum editez totusi o factura cu acest numar?
Multumesc!

Serghei

Aţi scos complet filtrul cu data? ("de la", respectiv "pănă la")

MARIANCAR


Serghei

Inseamna ca din diverse motive acea factura a fost stearsa de cineva. Daca este ultima, intrati in Setari -> Facturare si dati inapoi contorul de numere.