Author Topic: Anulare chitante  (Read 2228 times)

ALEXANDRA

  • Newbie
  • *
  • Posts: 23
    • View Profile
Anulare chitante
« on: January 08, 2016, 09:49:04 AM »
      Buna ziua,

      Motivat de faptul ca la un moment dat am omis debifarea casutei de "emitere chitanta" pentru o factura, aceasta este inregistrata in sistem, dar plata facturii s-a facut cu OP.
      In acest moment doresc anularea chitantei si scoaterea unui borderou cu chitante anulate, dar din cauza ca aceasta chitanta este aferenta facturii nu poate fi anulata. Acesta este mesajul dat de program. Pot rezolva cumva problema? Ideea este ca, dupa aceasta chitanta urmeaza altele intocmite corect si nu as vrea sa sterg nimic.

   Multumesc.

Serghei

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 970
    • View Profile
Re: Anulare chitante
« Reply #1 on: January 08, 2016, 01:05:58 PM »
Direct nu se poate anula chitanta aferenta unei facturi. Dar se poate totusi, printr-o procedura mai intortocheata:

1) Clonati chitanta pe care doriti s-o anulati (si retineti numarul chitantei)
2) Stergeti chitanta pe care doriti s-o anulati
3) Modificati chitanta clonata si puneti numarul chitantei pe care ati sters-o
4) Intrati in Optiuni -> Chitante si corectati contorul de numere

ALEXANDRA

  • Newbie
  • *
  • Posts: 23
    • View Profile
Re: Anulare chitante
« Reply #2 on: January 08, 2016, 01:27:17 PM »
 :-\Buna ziua,

   Am urmat pasii exact asa cum mi-ati spus, dar cand vreau sa ii dau anulare la cea clonata, care acum a ramas in sistem, in continuare primesc mesajul "chitanta aferenta facturii nu poate fi anulata".

Serghei

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 970
    • View Profile
Re: Anulare chitante
« Reply #3 on: January 08, 2016, 01:33:08 PM »
Ah, da, cand se cloneaza o chitanta i se cloneaza toate caracteristicile. Atunci faceti altfel, in loc sa clonati chitanta, puteti sa o creati de la zero si o anulati.

ALEXANDRA

  • Newbie
  • *
  • Posts: 23
    • View Profile
Re: Anulare chitante
« Reply #4 on: January 08, 2016, 03:01:55 PM »
Da, a doua varianta a mers. Multumesc frumos. :)