Recent Posts

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
41
Sfaturi / IceFact instalat pe doua calculatoare pentru aceeasi firma
« Last post by Valentin77 on July 04, 2018, 06:26:20 PM »
Buna ziua. Se poate instala IceFact pe doua calculatoare pentru aceeasi firma? Se poate folosi in cazul acesta? Cum? Ce trebuie sa facem? Multumesc.
42
IceFact Server / Re: Port
« Last post by Serghei on July 04, 2018, 02:28:49 PM »
Nu se poate, portul local trebuie sa fie mereu 4000.
43
IceFact Server / Re: Port
« Last post by manssebas on July 04, 2018, 02:20:14 PM »
Cum se poate seta un port custom la Icefact server?
44
Probleme / Re: probleme aparute la adaugarea de articole
« Last post by Serghei on July 04, 2018, 10:06:52 AM »
Încercaţi să faceţi o captura de ecran cu problema semnalată, că nu îmi dau seama exact cum se manifestă problema semnalată.
45
Probleme / Re: probleme aparute la adaugarea de articole
« Last post by Mihai Badea on July 04, 2018, 08:48:13 AM »
Buna dimineata,
inainte nu mai stiu ce versiune am utilizat si nici nu-mi dau seama cum as putea verifica intrucat la versiuni anterioare nu-mi apare nimic.
Acum am instalat Ice.Fact V1.1.118 ( Windows/x86_64 ).
Multumesc pentru promptitudine.
46
Probleme / Re: probleme aparute la adaugarea de articole
« Last post by Serghei on July 03, 2018, 11:25:17 PM »
Bună seara,

Nu sunt foarte sigur, ce versiune aţi folosit înainte şi ce versiune folosiţi acum?
47
Probleme / probleme aparute la adaugarea de articole
« Last post by Mihai Badea on July 03, 2018, 10:38:16 PM »
Buna seara.
Folosesc icefact din 2015 si sunt foarte multumit de program.
Pana ieri nu am avut probleme in utilizare insa dupa ce am reinstalat Windows 10 si am restaurat baza de date, in momentul in care am incercat sa emit o factura noua am constatat ca atunci cand am dorit sa adaug un produs uzitat frecvent pana atunci motorul de cautare nu il mai gaseste, cele mai recente produse/articole nemaifiind afisate ca pana acum. In cazul in care scriu din nou produsul integral dintr-o factura anterioara intr-un final il gaseste insa nu mai apare in bara imediat ca si pana acum.
Dau un exemplu : cand scriu '' chirie aferenta lunii iulie 2018 cf. contract nr.... din .....'' imi apare doar '' chirie aferenta lunii iulie 2014 '' respectiv 2015 pe cand cea din 2016 si 2017 nu. La fel nu-mi apar in bara cronologic nici ultimele inregistrari din facturile emise anterior....
Datorita acestui fapt in momentul de fata utilizarea este foarte greoaie.
Astept un raspuns.
Multumesc frumos.
Numai bine!
48
Sfaturi / Re: solduri clienti
« Last post by Serghei on June 23, 2018, 02:03:30 PM »
Pentru puţin.
49
Sfaturi / Re: solduri clienti
« Last post by analaura on June 23, 2018, 01:54:07 PM »
Multumesc!!!

Asta a fost!!!
Acum mi-ati facut munca mai usoara!!!!
50
Sfaturi / Re: solduri clienti
« Last post by Serghei on June 23, 2018, 01:50:55 PM »
Cel mai probabil este dezactivată opţiunea de marcare a plăţilor, intraţi in Setări -> Facturare şi activaţi-o.
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10