Recent Posts

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
31
Idei / Re: Sincronizare IceFact cu GoogleDrive sau G Suite
« Last post by sorinciupitu on August 07, 2018, 10:09:53 PM »
IceFact Server folosesc acum, insa vreau sa mut baza de date pe google drive.
32
Probleme / Re: Pret produse
« Last post by solky33 on August 07, 2018, 05:52:12 PM »
Pretul il adaugam in aviz , pretul se importa in factura  cand facturam avizul aferent , ne intoarcem la aviz si stergem pretul si acesta dispare la urmatorul aviz ,lucru care nu se intampla inainte de update( mai aparea inainte si varianta articolul dublat unul cu pret unul  fara pret). Pe noi ne intereseaza aviz fara pret pe articole cu facturare cu pret . Multumesc
33
Probleme / Re: Pret produse
« Last post by Serghei on August 07, 2018, 05:33:26 PM »
Hmm, de fapt ce se intâmplă acum (ştergerea preţului când se şterge preţul în factură) este ceea ce se doreşte de fapt. Faptul că nu se întâmpla inainte era de fapt un bug, destul de enervant de altfel :)
34
Probleme / Re: Pret produse
« Last post by solky33 on August 07, 2018, 05:04:03 PM »
Acum avem 1.1.118 si inainte era 1.1.117 sau varianta fara saga pt facturi si tiparire registru de livrari pt avize
35
Probleme / Re: Pret produse
« Last post by Serghei on August 07, 2018, 04:47:51 PM »
Ce versiune aveaţi inainte şi ce versiune aveţi acum?
36
Probleme / Re: Pret produse
« Last post by solky33 on August 07, 2018, 04:26:33 PM »
Am pus preturile la articole din nou dupa restaurare ca nu se afisau , dar dupa facturarea avizului se face stergerea pretului per articol lucru care inainte nu ducea la pierderea pretului la un nou aviz . Am uitat sa mentionez ca am facut update dupa restaurare la utlima versiune , mai este problema ca la unele produse ramane pretul.
37
Idei / Re: Sincronizare IceFact cu GoogleDrive sau G Suite
« Last post by Serghei on August 07, 2018, 02:02:06 PM »
Depinde ce înţelegeţi prin "cloud". Există IceFact Server, care teoretic se poate instala undeva în internet (de exemplu un VPS) şi să-l accesaţi direct sau printrun VPN.
38
Probleme / Re: Pret produse
« Last post by Serghei on August 07, 2018, 01:59:53 PM »
Buna ziua,

Cel mai probabil ati dat restore la alta baza de date decat cea la care ati facut backup. Backup face de fapt o simpla copie, iar restore o pune la loc, deci nu ar trebui sa fie diferenţe de niciun fel.
39
Probleme / Pret produse
« Last post by solky33 on August 07, 2018, 01:29:51 PM »
Buna ziua ,
Am versiunea 1.1.118 , am facut  un backup si un restore deoarece am folosit programul pe un laptop dar cand am dat restore la date pe desktop articolele nu mai aveau pretul aferent cu era inainte . Mentionez ca pt avizare adaugam articolule  cu pretul aferent pt a verifica valoarea avizului  si dupa facturare pretul aferent fiecarui articol de pe aviz se corecteaza manual zero. Multumesc
40
Idei / Sincronizare IceFact cu GoogleDrive sau G Suite
« Last post by sorinciupitu on August 07, 2018, 09:36:19 AM »
Salut Serghei,

Incerc sa folosesc programul IceFact punand baza de date in cloud, in cazul meu Google Drive. Pentru a functiona folosesc un soft de sincronizare atat pe PC-ul de acasa, cat si pe laptop. Sincronizarea ia fisierul icefact.db din locatia de pe PC si il copiaza pe partitia unde este montat google drive. Apoi laptopul ia fisierul din partitia unde este montat google drive si il copiaza in locatia de pe laptop. Astfel baza de date ramane mereu sincronizata. Exista o modalitate mai simpla de a folosit acest soft cu cloud-ul?

Merci!
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10