Buna seara,
Am incercat sa shimbam TVA-ul din 24 in 20 si a aparut o eroare la calculator.
Cand am incercat sa redeschid programul afiseaza mesajul atasat.
Care credeti ca este problema?
Cu stima,
Aceasta eroare nu are legatura cu schimbarea cotei de TVA. Este o eroare de natura fizica, ceva a deteriorat baza de date (hardisk-ul, RAM-ul, vreo eroare in sistemul de operare etc). Nu sunt sigur ca mai puteti recupera datele din baza de date, daca nu ati facut backup regulat.
Multumesc de raspuns,
Problema este ca nu mai reusesc sa-l instalez.
L-am dezinstalat pe cel vechi si dupa reistalare imi apare acelasi mesaj.
Baza de date corupta trebuie stearsa, locatia ei o gasiti aici: http://forum.icesoft.ro/index.php/topic,27.0.html
Fisierul icefact.db l-am sters.
Am reinstalat acum programul si primesc acelasi mesaj.
N-are cum sa dea mesajul acela daca baza de date nu exista. Sigur ati sters fisierul care trebuie?
Am sters toate fisierele cu denumirea icefact.db de pe PC.
Acelasi mesaj il da chiar si dupa reinstalare.
L-am reinstalat de cel putin 3 ori pana acum.
Programul il reinstalati degeaba, el gaseste o baza de date care este corupta. Nu cumva ati folosit IceFact pentru mai multe firme si ati modificat parametri din Target?
IceFact s-a folosit doar pentru o singura firma.
Aceasta eroare a aparut azi dimineata cand un coleg a vrut sa schimbe TVA-ul.
Nu stiu ce a facut si beleaua este ca nici el nu stie exact ce a facut.
Problema e ca nu reusim sa-l mai deschidem acum. Am cautat in tot calculatorul acel fisier si l-am sters si tot nu porneste programul.
O sa-l instalam maine pe alt laptop.
Cam ciudata chestie. Incercat sa urmati pasii de aici (http://forum.icesoft.ro/index.php/topic,69.0.html), ca sa simulati o firma diferita.
buna ziua!
folosesc acest program cu succes de multi ani, acum la reinstalare pe un Win 10 imi da eroarea acesta.
am vazut aici pe forum niste link uri pe care nu le pot acesa, va rog sa le mai trimiteti inca o data pentru a sti cum sa caut acea baza de date cu eroare.
multumesc.
Motivele par neclare, baza de date ori este corupta, ori IceFact nu are drepturi pentru a citi baza de date. De unde ati luat baza de date dupa reinstalare?
baza de date este arhiva de pe fostu meu calculator, nu are nici o problema.
eu nici nu am cum sa ajung sa restaurez baza veche deoarece acest mesaj apare imediat ce vreau sa deschid programul.
Ciudat sa va apara asa din prima. Ce versiune de IceFact folositi?
am instalat de pe site, cred ca este ultima...
Greu de ghicit, n-am mai auzit de problema asta pana acum. Aveti aici (http://forum.icesoft.ro/index.php?topic=27.0) locatia unde se afla baza de date. Incercati s-o stergeti, daca a fost creata. Daca nu exista nimic, verificati daca aveti suficient spatiu pe harddisk si daca IceFact are drepturi de scriere acolo.
am reinstalat programul in Win 10, am adus baza de date arhivata in folderul icefact.db din utilizator si acelasi mesaj, nu mai inteleg nimic...
pe win 7 functioneaza, pe win 10 imi apare aceasta eroare...va rog un mail sa imi dati pentru a discuta direct, poate intrati prin remote pentru a vedea ce are...
ms
Nu cred ca e vorba de versiunea sistemului de operare, altfel s-ar fi plans mii de utilizatori, dar sunteti singurulul cu aceasta problema. Verificati sa nu aveti vreun antivirus capos care sa blocheze functionarea programului.
PS Suport tehnic direct nu oferim decat clientilor care au achizitionat licenta.